Mr.Hot

انگشتتان را به بلندگوی تلفن تبدیل کنید! +فیلم ۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

با این فناوری دیگر نگران شنیده شدن مکالمات خود توسط دیگران نباشید.

انگشتتان را به بلندگوی تلفن تبدیل کنید! +فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛یکی از مشکلات گوشی‌های  تلفن همراه و حتی هندزفری ها امکان شنیدن مکالمه ما با مخاطبمان توسط افراد دیگر است. به طوری که هر چقدر هم میزان صدای مکالمه در گوشی را کم کنیم بازهم افراد نزدیک به ما خواهند شنید.
 
یک شرکت  در عرصه فناوری‌های نوین دست بندی را طراحی کرده است که مانند یک هندزفری با فناوری بلوتوث به گوشی هوشمند متصل شده  وهنگامی‌که با شما تماس می‌گیرند کافی است در یک اقدام جالب انگشت اشاره دستی که دستبند هوشمند بر آن بسته‌شده را در کنار گوش قرار دهید تا صدای مخاطبتان را بشنوید درحالی‌که نزدیک‌ترین فرد به شما هم صدای آن طرف خط را نخواهد شنید، یا به‌عبارت‌دیگر بر اساس شعار این شرکت برای محصولش صدا را لمس خواهید کرد و  نگرانی از شنیده شدن مکالماتتان را توسط دیگران به فراموشی بسپارید.

 
از قابلیت‌های دیگر این دست بند می‌توان به امکان استفاده به عنوان بند هرگونه ساعت از کلاسیک تا هوشمند اشاره کرد.

 
این دستبند دارای نرم‌افزاری برای گوشی‌های هوشمند نیز هست که به کمک آن به‌عنوان یک دست بند گزارش گیر از فعالیت‌های روزانه  مانندنرم‌افزار و دستبندهای حوزه سلامتی نیز عمل خواهد کرد.
 
از دیگر ویژگی‌های این دستبند به کمک نرم‌افزار قابل‌نصب در گوشی هوشمندش، یادآوری تماس، اعلان و هشدار هوشمند و نیز ارائه گزارش وضعیت  و میزان  تماس با مخاطبین را می‌توان اشاره کرد.

انگشتتان را به بلندگوی تلفن تبدیل کنید! +فیلم

 
در ویدئوی زیر با این فناوری بیشتر آشنا شوید.
 
انتهای پیام/

موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۳ ب.ظ

صید ماهی های اعماق اقیانوس با زیر دریایی کوچک +فیلم ۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

سوژه امروز جذابترین نوآوری ها یک زیردریایی ماهیگیر کوچک است که از آن به عنوان تحولی در تاریخ 7 هزارساله صید ماهی یاد می شود.

صید ماهی های اعماق اقیانوس با زیر دریایی کوچک +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر تا به حال به ماهیگیری رفته باشید خواهید دید که در صورت داشتن کمی حوصله یکی از مفرح‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین تفریحات را انجام داده‌اید. حال اگر ماهیگیری کمی حرفه‌ای‌تر شود و به دریاهای آزاد برای این  تفریح سفر کنید جذابیت‌های بیشتری را برای صید ماهی‌های زیباتر و کمتر دیده شده به همراه خواهد داشت.
 
به طور معمول در ماهیگیری قلاب را به داخل آب می‌اندازند و منتظر می‌شوند تا ماهی طعمه را ببلعد تا آن را صید کنند، البته بسیاری نیز دوباره ماهی را به  دریا بازمی‌گردانند و به این کار به صورت یک تفریح صرفاً نگاه می‌کنند.
 
یک شرکت فعال در عرصه فناوری‌های نوین معتقد است تحول مهمی در تاریخ 7 هزار ساله ماهیگیری ایجاد کرده است. در نوآوری این شرکت با استفاده از یک زیردریایی کوچک به جای آنکه منتظر ماهی‌ها بمانید، شما به دنبال ماهی مورد نظرتان می‌روید و در نزدیکی آن منتظر می‌مانید تا ماهی طعمه را ببلعد.
 
این زیردریایی کوچک به نوعی ماهیگیری و واقعیت مجازی را با هم ترکیب کرده است زیرا درای یک دوربین قدرتمند با کیفیت UHD 4K است که توانایی ثبت عکس‌های باکیفیت 12 مگاپیکسل و سرعت شاتر  5 فریم بر ثانیه را دارد و نیز برای روشنایی از نور LED استفاده می‌کند.
 
این زیردریایی کوچک که Power ray نام دارد امکان کنترل با گوشی، تبلت، جوی استیک ویژه خود و از همه مهم‌تر عینک واقعیت مجازی را نیز دارد، در نتیجه کسانی که صرفاً می‌خواهند با موجودات زیر آب از نزدیک آشنا شوند دیگر  حتی نیاز نیست آنها را صید کنند.
همچنین Power ray به جز تصویر برداری با کیفیت و ارائه تصویر ویژه دوربین‌های واقعیت مجازی  می‌تواند تصویری از نقشه اولتراسونیک زیردریا از ماهی‌ها و پستی بلندی‌های عمق آب ارائه کند.
 
برای صید ماهی نیز  با جای مخصوصی که برای قلاب روی زیردریایی تعبیه شده است می‌توانید به ماهی خاصی که مورد نظرتان است کاملاًنزدیک شوید و دقیقاً همان را صید کنید، حسگر هوشمند روی قلاب هم بلعیده شدن طعمه را به شما اطلاع خواهد داد.
صید ماهی های اعماق اقیانوس با زیر دریایی کوچک +فیلم
  
نگران تمام شدن باطری این دستگاه هم نباشید  زیرا Power ray به طور هوشمند هشدار ایمنی برای باطری کم را می‌دهد.
 
از قابلیت‌های دیگر Power ray می‌توان به امکان استفاده مجزا از دوربین آن و کارایی برای ماهیگیری زیر یخ نیز اشاره کرد.
 
در ادامه ویدئو جذاب نحوه کار این زیردریایی را مشاهده کنید.
 

 

انتهای پیام/ 

موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۲ ب.ظ

ویدئو پروژکتور هومشند و لمسی +فیلم ۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

ویدئو پروژکتوری بسیار کوچک و هوشمند که هر سطح صافی را به صفحه ای لمسی تبدیل میکند موضوع امروز جذابترین نوآوری امروز است.

ویدئو پروژکتور هومشند و لمسی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛مسلماً اکثر کاربران با ویدئو پروژکتورها آشنا هستند، دستگاه‌هایی که روی میزی قرار می‌گیرند و یا عموماً از سقف توسط پایه‌ای فلزی آویزان میشوند. برخی دیگر هم دارای پایه‌های هوشمند هستند که در زمان نیاز از محفظه‌ای خارج و در نقطه لازم قرار می‌گیرند.
 
این ویدئو پروژکتورها برای مثال تصاویر  رایانه ما را به وسیله تابش نور به یک سطح صاف معمولاً سفید یا پرده‌های مخصوص آن  در ابعاد بزرگ‌تری به نمایش می‌گذارند، هرچقدر هم بخواهد این دستگاه مدرن‌تر و کوچک‌تر بشود گران‌تر هم خواهد شد.
 
عملکرد همه ویدئو پروژکتورهای معمولی این است  تنها تصویر را در ابعاد بزرگ‌تر ارائه کند.
 
اما یک شرکت فعال در عرصه فناوری ویدئو پروژکتور کوچک و قابل حملی تولید کرده است که هر سطح صافی را به یک صفحه لمسی تبدیل می‌کند.
 
این بدان معناست که اگر کسی در حال ارائه توضیحاتی با ویدئو پروژکتور  است، دیگر نیاز نیست کنار رایانه خود بماند تا کنترل تصویر ارائه‌شده را در اختیار داشته باشد؛ بلکه میتوان به‌وسیله قلم هوشمند همراه این ویدئو پروژکتور در کنار تصویر بزرگ شده همانند یکصفحه‌نمایش بزرگ لمسی  با آن کار کند.
 
این ویدئو پروژکتور امکان اتصال وای فای به گوشی‌های هوشمند  و رایانه را دارد و از سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید، مکینتاش و Ios پشتیبانی می‌کند.

برای آشنایی بیشتر با این نوآوری جدید ویدئو کوتاه زیر را مشاهده کنید.
 
 
انتهای پیام/

موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۲ ب.ظ

لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال +فیلم ۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است


گاهی اوقات با وجود شرایط کنترل شده در یک لحظه اتفاقی غیر قابل پیش بینی همه را شوکه می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اتفاقی نادر در حین پخش برنامه زنده تلویزیونی همه حاضرین و بینندگان را شوکه کرد. در این برنامه که از یکی از شبکه های تلویزیون مکزیک در حال پخش بود مادری به همراه فرزند خردسالش با شجاعت تمام در کنار یک حیوان درنده حضور داشت. 

با وجود تسلط و کنترل دو مربی بر روی شیر اما حضور این حیوان درنده آن هم تنها با یک قلاده به خودی خود فضا را وحشتناک و پر از استرس کرده بود تا اینکه پس از چند دقیقه بی قراری کودک خردسال شروع شد. گریه های گاه و بی گاه کودک به مذاق حیوان خوش نیامده و در یک لحظه شیر خشمگین به سمت کودک حمله ور شد. تلاش مربی و فریادهای مادر اثر کرد و کودک از آسیب جدی نجات پیدا کرد.

لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم

لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم

لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم

لحظه حمله وحشتناک شیر به کودک خردسال + فیلم

00:0001:03

برای دانلود اینجا کلیک کنید


موافقین۰ مخالفین۰
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ

هدفونی که دستیار فوق هوشمند شماست +فیلم ۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛احتمالاً در گوشی‌های هوشمند با دستیارهای صوتی مانند کورتانایمایکروسافت و سیری اپل آشنا هستید که می‌توانید با فعال کردن آنها بسیاری ازکارهایتان را مانند یک دستیار و منشی به آنها بسپارید، سؤالات خود را از آنهابپرسید، یادآوری قرارهای ملاقاتتان را از آن‌ها و دریافت کنید و کارهای متعدد دیگر از عهده این دستیارهای هوشمند بر می‌آید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۸ ب.ظ

از علامت های انحصاری اینترنت همراه چه می دانید؟+اینفوگرافی ۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

ا پیشرفت تکنولوژی نسل قدیمی گوشی های تلفن همراه به تلفن های هوشمند تبدیل شدند و شاید تا این زمان کسی فکر نمی کرد روزی بشود که بتوان با این گوشی ها  به دهکده جهانی اینترنت متصل شد. شما با استفاده از اینترنت همراه می توانید در هر گوشه از دنیا که باشید با اطراف خود ارتباط برقرار کنید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۶ ب.ظ

با چند روش آسان ظرفیت هارد دیسک ها را افزایش دهید ۳۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

 با وجود اینکه در دنیای فناوری هارد دیسک ها و فلش مموری های بسیاری با ظرفیت های شگفت انگیز وجود دارد اما به دلیل حجم بالایی اطلاعاتی که در فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی و همچنین سیستم های رایانه ای شخصی شما وجود دارد حتما برایتان پیش آمده که با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی مواجه شوید.


موافقین۰ مخالفین۰
ادامه مطلب
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ