Mr.Hot

اخبار ومباحث علمی وعکس وفیلم بشقاب پرنده وموجودات فضاییUFOوبیش از صد ها عکس و فیلم

                            دلایل پنهانکاری دولتها                         

 

((اما یک سئوال بسیار جدی اینجا مطرح میشود چرا موضوع یوفوها و اجسام و افراد بیگانه همواره در تاریخ موضوعی اسرار امیز و فرا علمی باقی مانده است چرا حتی ذره ای از زوایای این راز هزاران ساله گشوده نمیشود چرا پس از ده ها بار مشاهده یوفوها در کشورهای گوناگون و حتی ره گیری انان توسط هواپیماها و ره گیر های مخابراتی دولتها حاضر نشدند بطور رسمی اعلام کنند که با جسمی فرا زمینی سروکار داشته اند چرا این موجودات فضایی برای برقراری ارتباط با انسانها اینقدر وسواس به خرج میدهد و چرا حتی کنترل شده و غیر قابل محسوس حاضر به ارتباطی قابل اثبات در مجامع علمی با انسان نبوده است ؟ 


انسانها و مو جودات هو شمند در تمام آفر ینش  همواره در راه تکامل بوده و در این مسیر به سمت کمال و معر فت طی طریق میکند . و این مطلب به این علت است که قا نو ن آفر ینش برای تمام آفر ینش یکی بوده و این دلیل یگا نگی  یگانه است این مسیر همان مسیر علم وکمال ومعرفت الهی است که یگانه آ فر ینش در سر شت ما نیز قرار داده است . باید توجه داشته باشیم که هر گوهری ظرفی با ارزش خود را می طلبد .انسان برای رسیدن به کمال (منظور از کمال  کمال علمی واخلاقیو معر فتی  است)باید مسیر کنونی را که هنوز  در  ابتدای آن است طی کند .
وجالب است بدانید این مسیر برای تمام موجودات عالم درکائنات به یک صورت است ویکی از دلایل خلقت بشر رسیدن به این مرتبه است . 
در مرتبه ای  از این مسیر  دیگر جنگ و قدرت و  شهوت و مرز وخاک بیشتر منابع  .... معنا ندارد دیگر مسائلی که امروزه بشر با آن درگیر است بی معنی میشود وآن هنگامی است که دریچه کاءنات به سوی بشر باز میگردد وبشر قادر به سفر ها ی ما ورائ فضایی می گردد .
 دوستان  به نظر شما چنین موجودی با این توانائی وعلم وقدرتی که به راحتی در این کائنات به سفر می پردازد آیا متواند دارای چنین دید ی باشد  که در مسیر تکامل موجودات دیگر اختلال به وجود آورده وباعث بهم خوردن شرایط رشد تکاملی یک قشر از موجودات هوشمند  گردد.واین در صورتی است که باید کمال(منظور از کمال  کمال علمی واخلاقی است) هر موجود هوشمندی توسط خود وی کسب  گردد نه به صورت تحمیلی و این اصلی برای تمام آفر ید گان یگانه
 پا کند.
این موجودات وبه چند دلیل  با مر د م این سیاره به طور رسمی ملاقات نمی کنند و دو لت های در گیر این و اقعیات  نمیتو انند و اقعیت را بیکباره ارائه  به افکار عمو می بد هند :
۱-یک دلیل عدم رشد کافی علمی وفکری بشریت
۲-گسستگی در باور های مذهبی (به علت عدم رشد فکری وفرهنگی  همه بشریت )
۳-از هم پاشی نظم اقتصادی و فرهنگی جهانی 
۴-احسا س سر خوردگی 
۵-فرو پاشی باور های تاریخی بشری
۶-ووووو......
اگر اندکی به سیر تکامل بشری در تاریخ بنگریم  ما حدودا یکصد سال است که به جهش علمی و صنعتی دست یافته ایم .ومسلم است که برای درک هر موضوعی ابزار آن مو ضوع با ید وجود داشته با شد .در یکصد سال پیش درک و باور  بسیاری از علوم  امروزه بسیار نا معقول وغیر ممکن می نمود .
این در صورتی است که تاریخ یکصد سال در مقابل تاریخ بشریت بسیار نا چیز است چه برسد به تارخ های فضائی...

 

+ نوشته شده در  یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹ساعت ۱۱:۲۸ ق.ظ  توسط محسن منصوری  |  نظر بدهید

تصاویری دیگر از بیگا نگان

 

تصاویری دیگر از بیگا نگان

 

((حادثه رازول ۱۹۴۷))

 

 

 

((آلا سکا ))

 

  

+ نوشته شده در  سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۷ساعت ۲:۳۷ ق.ظ  توسط محسن منصوری  |  آرشیو نظرات

عکس های از مو جودات فضائی

 

تصاویر ی دیگر از مو جودات فضائی

 

 UFOSaldivar AlienSaldivar Alien

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۷ساعت ۲:۱۸ ق.ظ  توسط محسن منصوری  |  آرشیو نظرات

تصاویری جدید از مو جودات بیگانه

 

 تصاویری  از مو جودات بیگانه

 

 جسد بیگانه ای در منطقه مشهور

area51

 

 

بیگانه 1952

 

تصویر یک بیگانه ۱۹۳۰ آلا سکا

 

تصویری ازروسیه 1996

تصویری از ایتالیا 1993

 

تصویری از ایتالیا 1993

 تابش یک بیگانه 1999 

 

 تابش یک بیگانه 1999 

 

 تابش یک بیگانه 1999 

 

تصویری از ایتالیا 2000 توسطIvan

Ivan Yeraldo

تصویر یک بیگانه آلمان1950s

تصویر یک بیگانه U K 1987

(1)
(2)
3)

کالبد شکافی در کرملین1969 

مرگ یک بیگانه درمیسوری1941

 
تصویر یک بیگانه1967 

تصویر یک بیگانه  پر توریکو 1979

تصویر یک بیگانه سیاتل وا شنگتن1961

 

تصویر یک بیگانه سیاتل وا شنگتن1961

 

جسدیک موجود ناشناس

 

 جسد یک بیگانه روزولت ۱۹۴۷2)

 جسد یک بیگانه Salinas۱۹۸۰

یک بیگانه در۱۹۸۹ در آتن

جسد یک بیگانه در یک گور   Falkville, Alabama 
۱۹۷۳Greenhaw

جسد یک بیگانه  عجیب در  یک گور

 

 

تصویر یک بیگانه در مکزیک ۱۹۹۹

 

تصویر یک بیگانه در شیلی ۲۰۰۵

تصویر یک بیگانه در ۲۰۰۴

تصویر یک بیگانه در پر توریکو توسط

 پر فسور  Reinaldo Rios

Alien, Tamaulipas, Mexico PoweDiario

Hoy Extramex" (2005) r Statio

 
 
تصویر بیگانه Toluca, Mexico (2001)  

تصویر یک بیگانه در Auckland نیوز لند ۱۹۸۹

 
 
تصویر یک بیگانه در قطب شمال
 

تشریح یک بیگانه در

یو گسلاوی ۱۹۶۶

 

 

 لطفا نظرات خود را نسبت به عکسها بیان کنید

+ نوشته شده در  شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ساعت ۱۱:۳ ب.ظ  توسط محسن منصوری  |  آرشیو نظرات

عکسهای ازموجودات فضایی

نمو نه ای از یکی از رویدا

 ماجرای بشقاب پرنده هایی که در تابستان پنجاه سال پیش در شهر رازول آمریکا فرود آمدند، همچنان موضوع بحث محافل علمی و غیرعلمی در آمریکا و سرتاسرجهان است. هرچند که دولت آمریکا بارها اعلام کرده است که حادثه رازول یک دروغ است، اما شواهد بسیاری وجود دارد که حکایت از آن می کند که موجودات فضایی واقعاً در سال 1947 در روی کره زمین و در شهر رازول فرود آمدند و مسایلی را آفریدند، فرانک کافمن هشتاد و یک ساله، یکی از ساکنان شهر رازول آمریکاست. او یکی از اندک شاهدان زنده حادثه «رازول» در تابستان 1947 است او می گوید به چشم خود دیده است که بشقاب پرنده ای سقوط کرد و اجساد سرنشینان فضایی آن را نظامیان آمریکایی جمع آوری کرده و با خود بردند. کافمن در ژوئیه 1947 که کارمند غیرنظامی پایگاه هوایی رازول بود از طرف فرماندهان این پایگاه مأموریت یافت تا ببیند چه چیزی در بستر خشک رودخانه، در شمال غربی شهر سقوط کرده است. او می گوید: «از نزدیک دو جسد موجود فضایی را دیدم که یکی در بقایای خرد شده بشقاب پرنده و دیگری روی سنگی در بستر رودخانه افتاده بود. آنها موجوداتی خوش قیافه، با صورت و پوستی به رنگ خاکستری بودند، صد و شصت و پنج سانتیمتر طول قدشان بود. با چشمانی که اندکی از حدقه بیرون آمده، گوش های کوچک، بینی کوچک بدون مو و ظاهر زیبا بودند.من نظامیان را دیدم که 5 جنازه را در کیسه هایی ریختند و در یک خودروی جیب گذاردند و بردند.»
علاوه بر آقای فرانک کافمن، شاهدان بسیار دیگری وجود دارند که خبر از وقوع اتفاقی خارق العاده در شمال غربی شهر رازول می دهند.
با این وصف، دولت و ارتش آمریکا بنا به دلایلی همیشه این حادثه را انکار کرده است. پایگاه هوایی رازول در روز هفتم ژوئیه سال 1947 در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد به یک دیسک پرنده دست یافته است اما ساعاتی بعد در همان روز، یک ژنرال نیروی هوایی در تگزاس گفت، شیء مورد بحث در واقع یک بالون هواشناسی بوده است. در همین ارتباط، خانم گلن دنیس، که در آن زمان یک تکنسین 22 ساله بود نیز می گوید: «در اوایل ژوئیه سال 1947 شاهد فعالیتهای عجیب در پایگاه هوایی ارتش بودم و پرستاری در پایگاه سرم داد زد و گفت: با حداکثر سرعتی که می توانی از اینجا برو.» او می گوید: پلیس نظامی وی را از پایگاه بیرون کرد و به او دستور داد که آرام باشد. اما پرستار روز بعد او را یافت و به او گفت: «موجودات کوچکی را کالبد شکافی کرده که وزن بدنشان به زحمت به 14 کیلو می رسید و چشمها و سربزرگ با چهار انگشت در هر دست داشتند که در انتهای هر انگشت یک زایده مکنده 
قرار داشت

لازم به ذکر است بعضی از تصاویر ذیل مربوط به این رویداد می باشد

 

 

مرگ alien
تصویری از صورت alianیکی از سر نشینهای بشقاب پرنده سقوط کرده در آمریکا

 

 

alien لحظه های قبل ا ز مرگ
تشریح بدن alien
تشریح بدن alien

موافقین۰ مخالفین۰
برچسب ها : , , ,
۱۲۶۴ بازدید
پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ب.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">