Mr.Hot

هر کلیک 10 دلار = 10000 تومان


هر کلیک 10 دلار = 10000 تومان

سایت های PTC متعددی در اینترنت مشغول فعالیت هستند. اساس کار این مراکز، نمایش تبلیغات سایتهای اسپانسر و تبلیغات برای مراکز تجاری و موسسات مربوطه است. بطور خلاصه عرض میکنم، در این قسمت یکی از این PTC ها رو به شما معرفی میکنم که تقریبا میشه گفت از بقیه خیلی بهتره. اولا به ازاء هر کلیک 10 دلار پورسانت میده و ثانیا یک شرکت کاملا مطمئن و قابل اعتماد هست. بعلاوه با AlertPay و PeyPal هم کار میکنه و این یعنی پورسانت ها به حساب مطمئنی منتقل میشه. زیر مجموعه گیری و گسترش دامنه فعالیت هم از دیگر مزیت های این سیستم هست. (لینک مشاهده سایت)
حساب اولیه ای رو که شما میکنید کاملا رایگان هست، در صورت دلخواه میتونید حسابتون را با پرداخت مبلغی پول ارتقاء بدین تا تبلیغات بیشتری و درنتیجه پورسانت بیشتری رو داشته باشید. و این به دلیل تبلیغات محدود شرکت و مخاطبین زیاد تبلیغات است. البته این کار ضرورتی نخواهد داشت چون مسیر شما برای درآمد کماکان باز و راحت است. تنها کاری که لازم هست شما انجام بدین، در ابتدا 2 دقیقه وقت برای ثبت نام (رایگان - در این قسمت) و سپس روزانه کلیک روی تبلیغات (تقریبا  6 تا 14) شرکت هست. و البته گذشت مقداری زمان برای به حد نساب رسیدن  پورسانت شما که 10هزار دلار (10 میلیون تومان) خواهد بود. این شما و این هم معرفی این شرکت بسیار عالی برای درآمد اینترنتی.

بعد از ثبت نام، باید روزانه وارد  حساب کاربری خود بشید و از قسمت earning area (به شکل مقابل توجه فرمایید) روی لینکهای معرفی شده کلیک کنید.

سپس کمی صبر کنید تا به طور اوتوماتیک یک عدد (برای تایید اینکه شما انسان هستید و این کار توسط برنامه های روبات و خودکار کلیک انجام نمیشود) نمایش داده بشه و شما روی اون عدد کلیک کنید. روزانه ماکزیمم 4 دقیق وقت لازمه که در طی این 4 دقیقه شما کاملا آزادید به سایر کارهای اصلیتون در اینترنت بپردازید.

پس فراموش نکنید، کمی پشتکار و گذشت زمان کلید موفقیت در این شرکت خواهد بود. موفق باشید.



موافقین۰ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , , , , , , ,
۹۱۱ بازدید
جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۵۰ ب.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">