Mr.Hot

آموزش ساخت ربات آنتی اسپم بر روی هاست

آموزش ساخت ربات آنتی اسپم بر روی هاست

+

رایگان

+

ارزان

+

ویدیو آموزشی

با افزایش روز افزون گروه های تلگرامی نیاز کاربران و مدیران گروه ها به ربات های ضد لینک یا همان آنتی اسپم بیشتر میشود در همین حال ربات های اسپمر و تبلیغاتی که نسخه جدید آنها تبچی نام دارد بیشتر میشوند به همین دلیل سرعت ربات آنتی اسپم بسیار مهم است .

متاسفانه ربات های آنتی اسپم امروزی که به فروش میرسند بدلیل نظارت بر گروه های زیاد سرعت پایینی دارند و گاهی اوقات هنگ و بخوبی عمل نمیکنند .

به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم به شما نحوه ساخت ربات آنتی اسپم با کمترین هزینه ممکن و از طریق آسان ترین راه رو یاد بدیم .

با استفاده از این آموزش شما میتوانید برای گروه خود ( تنها گروه خود در صورتی که مایل هستید ) ربات آنتی اسپم بسازید بدون افت سرعت .

 

ویژگی ها :

  • سرعت بالا
  • هزینه کم
  • آسان
  • بدون نیاز به دانش کد نویسی
  • بدون نیاز به شماره مجازی

توجه :

  1. در این روش شما باید یک ربات در بات فادر بسازید و توکن اونرو مطابق فیلم در فایل super_api در مکان مذکور جایگزین نمایید . آموزش ساخت ربات در بات فادر در فیلم هستش .
  2. هاست شما حتما باید دارای ssl باشه .
  3. میتونید هاست رایگان رو از سایت 000webhost.com بگیرید توجه کنید که سرعت این هاست به مرور کم میشود برای آزمایش و یاد گرفتن ساخت ربات گزینه خوبی هست اما برای ساخت ربات بمدت زیادی جوابگو نیست ( حداکثر یک ماه )
  4. شما میتونید ربات رو بفروش برسونید یا به رایگان منتشر کنید اما دیگران میتوانند بدون خرید ربات رو در گروه هاشون اد و فعال کنند پس اگر ربات رو بفروش رسوندید با استفاده از گزینه ” ورود با توکن ” در صفحه ورود در برنامه موبوگرام وارد چت های رباتتون با توکنش بشید و گروه هایی که از ربات استفاده میکنند رو چک و مدیریت کنید . از گروه هایی که به رایگان از ربات استفاده میکنند توسط ربات لفت بدید .
  5. سورس , آدرس ست وبهوک و آدرس سایت های مذکور در بالا + فیلم آموزش در فایل rar که برای دانلود در پایین قرار گرفته است موجود هست .

دانلود فایل آموزشی ساخت ربات آنتی اسپم  :

افزایش اعضای کانال

 نوع فایل : rar
 حجم : 29 مگ
 پسورد : ندارد

موافقین۰ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , ,
۴۹۵ بازدید
جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">