Mr.Hot

اینجا هر کلیک شما 10 دلار ارزش داره!


اینجا هر کلیک شما 10 دلار ارزش داره!

مطنئنا قبلا در مورد سیستم های کلیکی مطالبی رو شنیده اید و یا حتی بعضا این سیستم ها رو امتحان هم کرده باشید. در این مطلب 2 وبسایت تبلیغاتی موفق رو در زمینه بازاریابی و پورسانت دهی به شما معرفی شده است. توضیح خاصی هم فکر نمیکنم لازم باشه، تنها این نکته رو یادآوری میکنم که هر کلیک شما روی تبلیغات این سایتها، 10 دلار ارزش داره! بسته به فعالیت شما، روزانه حدود 4 - 15 بنر در حساب کاربریتون قابل کلیک هستند. پورسانت شما هم وقتی به 10 هزار دلار رسید قابل برداشت خواهد بود.


یه فرصت بسیار عالی برای عزیزانی که با اینترنت منزل به راحتی قصد کسب درآمد از اینترنت رو دارند. ثبت نام بسیار ساده و کاملا رایگان هست. البته یک نوع ثبت نام دیگر هم در این سایتها هست که تعداد لینک های بیستر برای کلیک در اختیار شما قرار میده، و برای اون ثبت نام  باید هزینه ای رو پرداخت کنید. ولی برای ثبت نام به عنوان کاربر عادی، ثبت نام شما کاملا رایگان و بسیار ساده انجام خواهد شد.

:: شرکت fineptc ::                               :: شرکت tendollarclick ::

با کلیک روی بنر های زیر به فرم ثبت نام مربوط به هر شرکت ارجاع داده خواهید شد. پیشنهاد میکنم هر دوشرکت رو امتحان کنید. شرکت فاین پی تی سی سابقه بسیار درخشان و خوبی از خودش نشون داده.





سنگ مفت، گنجیشک هم مفت! یه درآمد خوب همیشه چندان هم سخت نیست.


یک توضیح مختصر برای نوع و روش فعالیت در این سایتها:

- بعد از ثبت نام، ابتدا login میکنید، سپس به قسمت earning area بروید. خوب، در اینجا تعداد تبلیغاتی رو که در اون روز میتونید مشاهده کنید برای شما نشون داده شده. مثلا 4 تبلیغ.
- حالا روی این عدد تعداد تبلیغ کلیک کنید تا لینک مشاهده خود تبلیغات رو بتونید ببینید. روی لینک اوب کلیک کنید.
- صفحه جدیدی باز میشه که یک عدد رو در بالای این صفحه میتونید ببینید. این عدد شمارش معکوس زمان مشاهده تبلیغ هست که باید 60 ثانیه باشه. اجازه بدین شمارش معکوس تموم شه...
- بعد از اتمام شمارش معکوس، سیستم از شما یک سئوال میپرسه تا مطمئن باشه شما واقعا یک کاربر انسان هستید نه یک برنامه روبات اوتوماتیک! سئوال هم به این صورته که یک عدد مینوسه و میگه این عدد چنده! مثلا عدد 9 رو نوشته و شما در قسمت جواب باید روی عدد 9 کلیک کنید. تمام!
- به همین راحتی 10 دلار شما به حسابتون وارد میشه. حالا میتونید تبلیغات بعدی رو مشاهده کنید تا 10 دلار بعدی رو بدست بیارید!

نکته: همیشه در هر لحظه تنها باید یک تبلیغ رو مشاهده کنید، هیچگاه به طور همزمان روی 2 تبلیغ (یا بیشتر) کلیک نکنید.

نکته: بعد از کلیک روی تبلیغ، شما میتونید به کارهای عادی خود ادامه بدین. لزومی نداره که حتما تبلیغ رو مشاهده کنید. تنها بعد از 1 دقیقه دوباره به صفحه تبلیغ برگردید و به سئوال سیستم جواب بدین.

موافقین۰ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , , , , , , ,
۳۹۳ بازدید
جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ

نظرات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">